ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مثه بارون ...

 

مثه بارون

مثه بارون توي ايوون...مي بارم نم نم و آروم...يه عالم حرف نگفته...غنچه ي بغضم شكفته...روي نيمكت با دلي سرد....ميميرم از بغض اين درد...چشمه گريون،لب خندون...چتر شكسته زيره بارون...بي كس و كار ،دل مرده...حسرته عشقتو خورده...نميدوني چي كشيدم...وقتي كه عكستو ديدم...با يه حس بي قراري...دل ميگه دوسم نداري...من غريب و بي پناهم...مجرمي كه بي گناهم...تو بيا مرهمه قلبم...به تو ميگم همه دردم...تو نفس براي سينم...بي تو من زودي ميميرم...گل یاسم بمون كنارم...من كه جز تو رو ندارم...نري از پيشم تو اي كاش...وجود و هستي من باش...دوس دارم از تو بخونم...به پاي عشقت ميمونم...ولي نه نمون تو پيشم...من مثه سابق نميشم...ديگه دل داره ميميره...دستاي مرگو ميگيره...نميخواد آروم بشينه...تو رو با غمات ببينه...ميدونه چقد شكستي...ولي مردونه نشستي...نميزاري من بدونم...از چشات چيزي بخونم...تو يه عشق بي نظيري...به پاي عشقت ميميري...من چه پست و بي وجودم....تو بودي بود و نبودم...عذابت دادم دوباره...اشك تو نم نم ميباره...من يه عشق بي مرامم...آره من خيلي خرابم....توي هر دردت سهيمه....عشق ديوونت محمدامینه....من دارم ميدم عذابت...فداي صورته ماهت...بغضتو جلوم ميخوردي...لذتي از عشق نبردي...هميشه از اين دل سرد...واسه تو ميخونم از درد...برو عشق پاكو نازم...بزار با غمام بسازم...نمون اينجا سوت و كوره...اينا خواهش نيست و زوره...قلب من خارتر از اونه...كه بخواد از تو بخونه...تو يه عشق خوب وپاكي...واسه قلبم سينه چاكي...اما اين دل خيلي پسته...شده از عشق تو خسته...چشم به راه مرگ نشسته..محمدامینت چشاشو بسته...خيلي ديره واسه موندن...من خودم فاتحه خوندم...واسه قلبي كه شكسته...چشم به راه مرگ نشسته...عشق من فايده نداره...كه حتي چشات بباره...برو از قلب محمدامین...اون لياقتش همينه...تو كه حيفي تو بهاري...بپا دل رو جا نزاري...برو از پيشم تو راحت...دل خوشم به اون يه نامه ت...دل ديگه آروم نميشه...غصه ميخوره هميشه...فكردي كردم خيانت...برو آسوده و راحت...قول ميدم آروم ميگيري...وفتي كه از اينجا ميري...گل یاس عزیز و مظلوم...با عشقم شدي تو محروم...از هر چي شادي و خنده...اينا بوده لطف بنده...من يه مغرور خسيسم...كه به داشتنت حريصم...زندونيت كردم با عشقم...سيرابم كردي و تشنم...جوونيت با من تباه شد...زندگيت به پام خراب شد...واسه باختنه تو زوده...برو با يكي كه خوبه...تويي جونو عشقه دنيام...به سلامت خانوم روياهام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 19:46 | |